Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

1000347_sfeerbeeld.jpg

Ik zoek een woning

Zoeken >
terug

Wat doet Services4?

1028166_SERVICES4-ALGEMEEN-GROOT-72DPI.jpg

Hospitality Management

De relatie huurder/verhuurder verandert ingrijpend. De gebruikers van kantoren, winkelcentra en woongebouwen worden veel meer gezien als ‘hotelgasten’. Hospitality Management is een belangrijke benadering, waarmee het vastgoedmanagement goed kan inspelen op deze sterk veranderende vraag.

 

Servicedeskconcept

Het Servicedeskconcept, ontwikkeld door Verwey Vastgoed, streeft ernaar de uniciteit en identiteit van uw object te vergroten. In deze tijd is het extra belangrijk uw huurders en gebruikers te binden door hen een unieke woon- of werkervaring te laten beleven. Ons Servicedeskconcept en Services4 dragen hier aan bij.

 

Services4

In dit Servicedeskconcept is Services4 een belangrijk aspect, omdat wij hiermee zorg dragen voor de behoeften en wensen van de eindgebruikers van uw object. Daarnaast wordt het pakket aan diensten speciaal voor één object samengesteld. Hierbij luisteren wij goed naar de gebruikers en selecteren de juiste leveranciers. Op basis van co-creatie wordt zodoende een servicepakket samengesteld.

Wij lichten de mogelijkheden van Services4 en het Servicedeskconcept voor uw object graag persoonlijk en vrijblijvend toe.