Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

1000347_sfeerbeeld.jpg

Ik zoek een woning

Zoeken >
terug

Klachtenprocedure

Klachten

Verwey Vastgoed BV doet haar uiterste best om binnen het kader van haar bevoegdheden onze huurders, bewoners, opdrachtgevers en andere belanghebbenden tevreden te stellen. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze organisatie of één van onze medewerkers. Laat ons dit alstublieft weten, uw klacht kan ons helpen om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Voor huurders of appartementseigenaren: bespreek de klacht eerst met uw vastgoedmanager, VvE manager of technisch manager. Die kennen de situatie in principe het beste. Komt u er samen niet uit, volg dan de onderstaande procedure.

Wij zullen uw (bij voorkeur schriftelijke) klachten behandelen op de volgende manier:

Wilt u de klacht richten aan:
Verwey Vastgoed BV
t.a.v. de directie / klachtencommissie
Postbus 21393
3001 AJ  Rotterdam

of per email via klachten@verweyvastgoed.nl

 

  • De klacht wordt door de ontvangende medewerker doorgegeven aan de leidinggevende van de betreffende afdeling.
  • U krijgt binnen 24 uur na ontvangst van uw klacht een ontvangstbevestiging.
  • De leidinggevende wijst een behandelaar aan (in veel gevallen kan dit ook de leidinggevende zelf zijn).
  • De behandelaar neemt binnen 3 werkdagen na ontvangst van de klacht contact met u op voor een eerste reactie. Samen bespreekt u de klacht en eventuele mogelijkheden om tot een oplossing te komen.
  • Het is het doel om de klacht binnen 10 werkdagen behandeld te hebben.
  • De afwikkeling van de klacht zal altijd schriftelijk plaatsvinden.

 

Vermeldt u bij uw klacht in elk geval:

  • Uw naam en contactgegevens
  • Voor huurders/bewoners: uw adres en of u huurder of eigenaar bent
  • Uw zienswijze over het geschil