Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

1000347_sfeerbeeld.jpg

Ik zoek een woning

Zoeken >
terug

Reparatieverzoeken Wonen

Prinsenland III, Rotterdam
Prinsenland III, Rotterdam

Wij onderscheiden twee soorten klachten: de spoedgevallen en de overige minder urgente klachten.

 

Spoedgevallen zijn storingen of gebreken die zo snel mogelijk moeten worden verholpen, omdat ze wellicht ernstige overlast of gevaar kunnen opleveren voor u en/of uw omgeving. Deze dringende onderhoudsklachten kunt u telefonisch melden op 010 - 266 00 20. Buiten kantooruren wordt u via dit nummer automatisch doorgeschakeld naar onze storingsdienst (via een keuzemenu). Dit is een 24-uurs bereikbaarheid.

 

Wij verzoeken u de minder urgente reparatieverzoeken schriftelijk bij ons in te dienen. Dit kan met een briefje per post of per fax. Uiteraard kunt u deze reparatieverzoeken ook per e-mail doorgeven aan onze servicedesk. Het e-mailadres is: servicedesk.wonen@verweyvastgoed.nl.

 

Of een reparatieverzoek voor rekening van de huurder of van de eigenaar uitgevoerd wordt, vindt u in het huurders ABC hieronder: